update Sales Strategie
team2932
Voortgang:

Assessments
30%
Ondernemende Prestaties
12%
Coaching & Consultancy
0%
Video Colleges
0%

Cooldown Nutrition

Wat een reis deze minor. Eerst een gouden idee voor de sportbranche en dan de klap ‘corona’ . Sportscholen dicht en daarmee onze afzetmarkt bijna niet te bereiken en een stuk minder interessant. Dit heeft ons aanpassingsvermogen in grote maten getest.
Waarmee waren mensen in deze bizarre tijd bezig?  Hun eigen weerstand verbeteren! Hier hebben wij op ingespeeld!
Door vitamine C & een specifieke weerstand formule te verkopen aan de consument hebben wij ingespeeld op deze rare tijd.
In deze tegels vind je ons proces van de minor. Het is een gekke rit geweest, maar we zijn nog steeds niet klaar!
————————————————
wij zijn nog steeds niet klaar met onze onderneming!
Omdat wij ons eerste idee niet hebben kunnen uitvoeren kriebelt het nog steeds. Nu de sportscholen weer langzaam open gaan pakken wij dit idee na de minor verder op.
—————————–
Website:
www.cooldownnutrition.nl

Email:
info@cooldownnutrition.nl
tom@cooldownnutrition.nl
daan@cooldownnutrition.nl
enzo@cooldownnutrition.nl

Feedback

  1. Avatar
    Alex van Heeswijk

    Hi allemaal, we hebben het al over de uitstraling van het logo gehad. Ik vind het – nogmaals – flitsend bruisend en vooral explosief. Als dat de woorden zijn die bij het product en (vooral) bij de doelgroep passen dan is het meer dan top. Als jullie doelgroep wat minder reageert dat zou ik de heftigheid wat terug nemen.
    Groet, Alex

  2. Avatar
    Atta Sousan

    Hey jongens,

    Leuke combinatie van beeld en tekst. Ging stuk om Enzo die door de kamer sportte. Verhaal is duidelijk!

  3. Avatar
    Prins Sylvan

    Mannen,

    Interessante elevator pitch!
    Jullie hebben het visueel aantrekkelijk gemaakt en een duidelijk verhaal verteld. Ik zou als feedback geven om iets minder diep in te gaan op dingen als opschaling etc. Dan wordt het wat pakkender voor het publiek.

    Succes met jullie onderneming

  4. Avatar
    Alex van Heeswijk

    Wow hele sterke video. Kleurrijk en doeltreffend. Wel een beetje lang. Heel duidelijke uitleg (mooi verdeeld over jullie 3) . Heldere vraag.
    1 minuut40 sec. is wel een beetje te lang. Live mag ie woensdag maar 1 minuut duren.
    Tip: inkorten in uitlegtekst. Bijvoegen: Wat kunnen we kopen (per kg?per potje?). Wat is de prijs? En dus: Hoe zit verdienmodel in elkaar. Groet Alex

  5. Avatar
    Alex van Heeswijk

    p.s. welke video’s van anderen hebben jullie bekeken?

    • Avatar
      Zondag Daan

      – Mi-Chemin
      – Nano Shield
      – Nippy
      – EDS
      – Wiwiri
      – Amsterdam Vintage Clothing
      – Uncrawl
      – De Smaken Van
      – I Have Spoken
      – Broodgodin
      – Deliq
      – Katlam

  6. Avatar
    Buijs Lennart

    Mannen van Cooldown,

    Heel vet gedaan, visueel is het erg sterk, ook het enthousiasme spring ervan af.

    enige punt van feedback;
    -De video is wat aan de lange kant.
    -Misschien nog bijvoegen hoeveel het kost per kilo/portie.

    Groetjes,
    De mannen van Uncrawl

  7. Avatar
    Leon Schilder

    Op een leuke en creatieve manier jullie pitch in elkaar gezet! Dit zorgt ervoor dat je blijft kijken en luisteren. Daarnaast ook alles naar voren laten komen wat er vermeld moest worden naar onze mening. Ik heb 1 opmerking en dat is dat de pitch misschien wat aan de lange kant is. Verder erg goed gedaan!

    Gr. Team Katlam

  8. Avatar
    Roxanne van Eijk

    Hi team! Hier coach nr. 2 ;-). Willen jullie mij toevoegen aan een groepsapp? Dan kunnen we een coachingsmoment inplannen. Mijn nummer is 06-83247508 Groet Roxanne

  9. Avatar
    Jan Scholte

    Creating Campaigns that Count
    Dank voor jullie inspiratie
    Mooi product en aardige eerste idee.
    De eerste nike commercial is heel fijn, zo marketen is heel knap.
    Jullie eerste idee, begrijp ik nog niet helemaal maar dat mag je morgen uitleggen.
    Ben benieuwd naar de volgende iteratie, van een goed idee naar een beter idee.
    Gaan we aan werken, zie jullie graag iets voor half tien in de studio voor de eerste masterclass Creatieve Strategie
    Tot dan
    Hartelijke groet
    Jan Scholte

  10. Avatar
    mknoppel

    "Beste ondernemers,
    Jullie financiële tegel ziet er goed uit. De kostprijsberekening uitgebreid getoond op de bedrijfseconomische manier. De begrotingen zien er goed uit. Ik had wel iets duidelijker commentaar verwacht ter aanvulling van de verwachte verkoopaantallen per maand per product. Op de liquiditeits hadden jullie wat duidelijker de BTW afdracht per kwartaal in beeld kunnen brengen. Verder OK. 25 punten toegekend. Gr, Michel"

  11. Avatar
    Alex van Heeswijk

    Hi Daan, Tom en Enzo, dank voor jullie (uitgebreide) OP3 Netwerkverslag. Best wel lang en het gevaar is dat de noodzakelijke dwarsverbanden een beetje uit zicht raken. Wat moet ik hiermee, dacht ik op een moment. Die dwarsverbanden zag ik ook al niet meteen bij die netwerkoverzichten in het begin. Ja, wel veel, maar niet zo duidelijk. Er liepen ook dingen door elkaar heen. Contacten met producenten, met doorverkopers (=sales!). Ik geef er wel een voldoende voor(6,5), maar het houdt niet over. Alex

  12. Avatar
    Dorrit Theunissen

    Dag Ondernemers, Dank voor jullie Legal Scan! Netjes.

    Succes met de vervolg ondernemersstappen.

    Mvrgr Dorrit

  13. Avatar
    nvancaulil

    Een heel uitgebreid verslag van jullie salescampagne! Veel verschillende acties gedaan. Nu vraag ik me wel af met welke jullie wel/niet doorgaan? En zijn jullie ingegaan op het voorstel van Daan van Markus? Ik mis dit nog in jullie reflectie. Ik beoordeel OP2 met een 7,5.
    gr. Nicolette

Leave a Reply