update Sales Strategie
De Smaken Van
Voortgang:

Assessments
0%
Ondernemende Prestaties
12%
Coaching & Consultancy
0%
Video Colleges
0%

Feedback

  1. Avatar
    Alex van Heeswijk

    Hallo smaakmakers, ik heb een beetje een dubbel gevoel bij jullie logo. De Koksmuts doet me snel denken aan koken en brood bakken. En het onderschrift vind ik ook niet zo sterk. Bijna alle producten zijn een product met een verhaal.
    Hoe mooi en soepel jullie logo ook overkomt, des te meer ik het gevoel van onduidelijkheid erbij heb. Ik weet het niet.
    Groet, Alex

  2. Avatar
    Walraven Sanne

    Wat een ontzettend leuke pitch! Ik werd helemaal meegenomen in jullie verhaal. Goed in elkaar gezet!

  3. Avatar
    Boon Rogier

    Goede pitch, duidelijk wat jullie doen. Product komt duidelijk naar voren, boodschap is duidelijk en goed de aandacht getrokken van de kijker. Ik vraag me alleen af wat zo’n box nou kost (vanaf welke prijs)!

  4. Avatar
    Karsbergen Diede van

    Super leuke pitch! Mooi dat jullie al samenwerkingen aan zijn gegaan en dat er ook al een voorbeeld van een pakket word gegeven!

  5. Avatar
    Peer van Jari

    Hele goede pitch met een goede structuur. Het gebruik van voorwerpen is ook sterk!

  6. Avatar
    Achaq Esmae

    Helder verhaal en goed in elkaar gezet!

  7. Avatar
    Alex van Heeswijk

    Wow wat een heerlijke verkoopvideo hebben jullie gemaakt. Heel professioneel. Top die extra ondertiteling erbij. En ook jullie hele tegel ziet goed verzorgd uit.
    Ik zeg verkoopvideo. Eel Elevator Pitch video is geen verkoopvideo. De spelregels van de EP zie ik niet. Bijv. verdienmodel/teamachtergrond/customer traction/doelgroep én een vraag aan de jury (de kijker). Hoe kan die jullie bedrijf helpen. Aankomende woensdag hoop ik op een Elevator Pitch en niet op een verkoopverhaal. Dan denk ik dat jullie die dag wel eens heel ver kunnen komen, misschien wel finale? Groet, Alex

  8. Avatar
    Heumen Enzo van

    Heel nice! Dat achtergrond muziekje past precies en jullie laten goed zien wat jullie al hebben, maar vertellen ook wat jullie nog nodig hebben!

  9. Avatar
    mknoppel

    Ondernemers!
    Ik heb de finance tegel bekeken. Kostprijs CHECK. Uitgebreid per pakket deze getoond. De EXP is niet volledig. Wat wel heel gedetailleerd is weergegeven, is hoe de omzet per pakket en de inkoopkosten ervan tot stand zijn gekomen. Maar het resterende deel van EXP (ontw vaste kosten per maand) mist, dus ook de conclusie of er winst/verlies wordt gemaakt. De LIQ idem; deze is niet volledig en de BTW is ook niet behandeld, dus dat kost wel wat punten. In totaal toch nog 17 punten toegekend. Gr,

  10. Avatar
    Alex van Heeswijk

    Hallo Don Joy, Stijn en Isabelle, Wat een plezier om in jullie Netwerktegel te kijken. Kleurrijk, verbeeldend en met veel info. Prima, vooral ook die onderlinge samenhang. Wat ik een beetje mis zijn jullie netwerkbezoeken. Jullie zijn toch wel eens ingezoomd in netwerkbijeenkomsten? Van de buurt? Van de regio? Jammer. Wel een essentieel onderdeel van de opdracht. Lees ik er overheen of kunnen jullie nog iets toevoegen? Nu geef ik er een 6,5 voor. Jullie kunnen beter. Alex

  11. Avatar
    Dorrit Theunissen

    Dag Ondernemers, Maken jullie de juridische tegel nog compleet?
    Mvrgr Dorrit

  12. Avatar
    nvancaulil

    Hi Smaken van, ik heb net naar jullie verslaglegging van de salescampagne gekeken en leuk te lezen dat het jullie wat heeft opgeleverd. Ik lees dat jullie in het algemeen op de B2B hebben gericht, en een specifieke campagne hadden waarin jullie hebben ingespeeld op Vaderdag, maar dat die in mindere mate succesvol was. Wellicht was een advertentie in het blad waar jullie eerder in stonden een goeie geweest. Hogere kosten, maar een groter bereik. Ik beoordeel jullie OP2 met een 7,5.

  13. Avatar
    tanjahulst

    Beste ondernemers, jullie analyse en de uitgewerkte BMC’s zijn zeer helder. De onderbouwing en de conclusie kan beter omschreven worden om nog meer grip op de toekomstvisie te geven. Groeten, Tanja

  14. Avatar
    nvancaulil

    Heel aardig verslag van jullie salescampagne. Goed om te lezen dat het jullie verwachtingen overtrof. Wel handig om 2 aparte salesfunnels te maken: 1 voor de B2C en 1 voor de B2B zodat inzichtelijk wordt wat de meeste conversie oplevert. En ook de 2 afzonderlijke campagnes goed apart van elkaar te beschrijven. Ik beoordeel jullie met een 8. gr. Nicolette

  15. Avatar
    Dorrit Theunissen

    Dank voor de juridische tegel deze is voldoende. Nb mochten jullie doorgaan dan bespreek ik graag jullie contractmanagement.

    Mvrgr Dorrit

Leave a Reply